معرفی انیمیشن | «موچولوها»
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۰۸
  • /
  • ۰۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵

معرفی انیمیشن | «موچولوها»

انیمیشن «موچولوها» داستان شهری است که ساکنان آن مورچه‌ها هستند. آن‌ها با کمک یکدیگر سعی در حل مشکلات پیش روی شهر دارند تا همگی در آرامش و امنیت کنار هم زندگی کنند.

عاطفه جوینی - انیمیشن «موچولوها» داستان شهری است که ساکنان آن مورچه‌ها هستند. آن‌ها با کمک یکدیگر سعی در حل مشکلات پیش روی شهر دارند تا همگی در آرامش و امنیت کنار هم زندگی کنند.

شهردار، پلیس، تعمیرکار، فروشنده، گل‌فروش، شیرینی فروش، پزشک، ورزشکار، معلم و ... همه و همه در کنار هم شهر موچولوها را تشکیل می‌دهند.

بچه‌هایی شاد و بازیگوش در این سرزمین خیالی در کنار خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند و محور اصلی قصه‌ها هستند که هر بار در جریان داستانی که می‌سازند، مفهوم یا ارزشی را یاد می‌گیرند و انتقال می‌دهند.

این مجموعه در کنار سرگرمی، یک اثر آموزشی-اخلاقی درباره‌ی صرفه‌جویی و قناعت است. داستان‌ها در میان گروه مورچه‌ها اتفاق می‌افتد، مورچه‌هایی که برای صرفه‌جویی در مصرف آب راه‌حل‌هایی مثل آب دادن به گلدان‌ها با آب‌های مصرف‌شده از طریق نخ را ارائه می‌دهند.

والدین می‌توانند از راه بازی و سرگرمی، الگوهای صرفه‌جویی در مصرف آب را به کودکان خود آموزش بدهند.
بچه‌های این شهر همیشه میان چند خواسته و انتخاب، گزینه‌ای را انتخاب می‌کنند که بیشترین منفعت را برای آن‌ها داشته باشد.

در هر قسمت، بزرگ‌ترها در کنار بچه‌ها هستند و در مواقع لزوم، به آن‌ها کمک می‌کنند. چیزی که ساکنان شهر مورچه‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد اتحاد و کمک به یکدیگر است.

 

نام:
موچولوها

کارگردان:
هادی روزبهانی

تولیدکننده:
سازمان هنری اوج

پخش:
شبکه‌ی پویا

سال تولید:
۱۳۹۷

کشور:
ایران

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.